keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Yhden ikuisuusprojektin loppu...

En muista vuotta kun aloin maalata ns. pääsiäisikonia. Viime viikonloppuna viimeisen sivellin vedon vetäisin ja se oli siinä. Kriittinen minä ei oikein ole tyytyväinen mutta aina ei vaan voi nappituloksia saada. Työtä tämän eteen on kyllä tehty.
Uuden työn aloittaminen on aina innostavaa... ja tämän ei pitäisi olla nyt pitkä projekti tosin jotain erilaista kylläkin.
Pääsiäisikonissa on taivas kullattu. Kulta ei oo ihan minun ykkönen mutta ikoneissa se on yleistä. Kultahan tuo lämpöä... Olin opettajallemme puhunut usein hopean käytöstä mutta hän ei hirveästi innostunut asiasta. Kai hänkin työsti ajatusta aikansa ja ehdotti että jos kokeilisin. Ja minähän olin valmis (hopeatkin oli ostettu aikaa sitten). Jotenkin tää ikoni on niin jäätävä mutta tykkään. Toivottavasti saamme tälle keväälle lisäkurssin.Kyllähän minä hiukan vinojakin katseita taas keräsin mutta minullehan tämä tulee... ja kokeillaan mitä tästä tulee :)

6 kommenttia:

  1. Ihanaa tuo rohkeus kokeilla ja ihan oikein sitten oppii tietämään mistä tykkää. Pääsiäis ikoni on kaunis ja varmaan mukava kun sait valmiiksi. Uusi ikoni on mielenkiintoinen ja millaisin värein sen teet, odotan uteliaana.

    VastaaPoista
  2. Upea pääsiäisikoni ja mielenkiinnolla odotan tuon uuden valmistumista.

    VastaaPoista
  3. Kaunis ikoni. Minullakin on keskeneräisenä Kristus Kaikkivaltias-ikoni. Yksin ikonia on vaikea maalata

    VastaaPoista
  4. Kaunis pääsiäisikoni!
    Minun kärsivällisyyteni ei riitä tuollaiseen pikkutarkkaan touhuun.

    VastaaPoista
  5. Kaunis pääsiäisikoni!
    Minun kärsivällisyyteni ei riitä tuollaiseen pikkutarkkaan touhuun.

    VastaaPoista