keskiviikko 1. elokuuta 2012

MammaMyy, ihanaiset kiitokseni sinulle ilahduttavasta tunnustuksesta


1.Kiitä tunnustuksen antajaa
2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle

3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta

4. Kerro kahdeksan asiaa itsestäsi
Näille kahdeksalle lähetän tämän eteenpäin
Sirpa
Sari
Kermahattu
Olga
Maca
Sonja


Ja sitten jotain minusta;

1.Minulla on kaksi aivan mielettömän ihanaa ja fiksua ja kaunista tytärtä. Olen ylpeä prinsessoistani jotka ovat jo lentäneet liian kauas äidin luota. Varalapsia minulla onkin ollut ja toivottavasti tulee olemaan pitkä liuta.

2.Minä aivan varmasti liikkuisin luonnossa jollen aivan mielettömästi pelkäisi hirviä ja karhuja. Susi on eläin jota rakastan.Susi liittyy elämääni..

3. Uskon vakaasti eläneeni joskus intiaaninaisena.Eikä tämä ole vain minun uskomus vaan olen elämäni aikana törmännyt omaan tarinaani. Uskon olleeni intiaaninainen joka vaeltaa suden kanssa.

4.Yritän NIIIIIIIIIIIIIN kovasti olla positiivinen vaikka tällä äkkipikaisella luonteellani se on välillä tuskaisen vaikeaa.

5. Tätä ei uskoisi kyllä kukaan mutta minulla on keskeneräisiä käsityöprojekteja aivan liikaa.

6. Omistan omasta mielestäni aivan liian vähän lankaa ja muuta harrastusmatskua..minulla on aivan liian vähän kirjoja ja leffoja. Tällä faktalla saan ostaa aina lisää..(uskoo ken uskoo...ainakin minä uskon!)

7.Minulla on ihan epämääräinen huumorintaju..siksipä moni ei aina oiken ymmärräkään minua.

8. Nauran paljon ja uskon olevani kuitenkin hyvä ja onnellinen ihminen =)



5 kommenttia:

  1. Kiitos käynnistäsi! Hieno blogi sinulla! Yritän vastata kysymyksiin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta, yritän viikonloppuna ehtiä laittaa sen eteenpäin! :)

    VastaaPoista
  3. Ps. olen muuttanut osoitteeseen:http://kermahattu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunnustuksesta, yritän keksiä vastauksia kysymyksiin....;)

    VastaaPoista