sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Ja Sukkasilla Mennään

Minä nyt vaan olen perussukka-ihminen. Minusta kauniit langat pitää vaan vääntää perussukaksi kuten ne karmivatkin langat (koska sitä karmivaa sukkaa pidetään vaan salaa). Toinenkin syy perussukkien teolle on se että minä aina katselen samalla elokuvia ja sarjoja jotenka siinä ei oikein pitsejä ja muita kommervenkkejä tarvita.. eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Tehokasta ajankäyttöä sanoisin olevan.
Vuodatuksessa oli jos jonkinlaista perussukkaa ..kauniista langoista.En kuitenkaan jaksa niitä kuvia enää tänne keräillä, nähty mikä nähty.
Nämä viimeisimmät perussukat olen tehny joskus alkukesästä ja ne saanee kunnian päästä blogin perussukka-osion ensimmäiseksi näytteeksi.
.
Rakas nuorempi prinsessaiseni on langan kiikuttanu äidille iloksi. Lanka on Gjestalin Frostia...mukavaa neulottavaa vaikka väri ei ihan kymppikärkeä tavoittele mutta siedettävää kuitenkin.

3 kommenttia:

  1. Heippa Jaana nyt sinäkin olet täällä , hauskaa kun tuttujen sivujenpitäjiä olen löytänyt jälleen. Ihania sukkia ja tuollaiset pitkät ovat ihania kun on kylmät lattiat. Työn iloa sinulle.

    VastaaPoista
  2. Käpäsepäs uudessa blogissani katsomassa kesäkevennystä.
    Opettelua, opettelua.
    Kuinka tuonne sivupalkkiin saa seurattavat blogit laitettua?

    VastaaPoista